OnlyOffice Document - utilizarea formulelor in tabel
Introducerea unei formule:
Pentru a insera o formula intr-o celula de tabel: - plasati cursorul in celula pe care doriti sa afisati rezultatul
- clic pe butonul Add formula din bara laterala dreapta la sectiunea Table Settings
- in fereastra deschisa Formula Settings introduceti formula in campul Formula. In acest puteti introduce o formula folosind operatorii matematici obisnuiti (+, -, *, /) sau utilizati list derulanta Paste Function pentru a selecta una dintre functiile incorporate.
- utilizati lista derulanta Number Format daca doriti sa afisati rezultatul intr-un anumit format de numar
- faceti clic pe OK si rezultatul va fi afisat
Pentru a edita o formula adaugata, selectati rezultatul din celula si faceti clic pe butonul Add formula din bara laterala dreapta, faceti modificarile necesare in fereastra Formula Settings si clic pe butonul OK.
Daca v-a placut articolul distribuiti-l pe retelele sociale sau scrieti in caseta de comentarii intrebarile si sugestiile dumneavoastra, deoarece ma va ajuta sa imbunatatesc sau sa corectez continutul.
Comments